Zoeken
Kies uw taal

Afspraak maken

Voor afspraken kunt u bellen tussen 08.00 – 10.00 uur. Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw contact. Ze is daartoe opgeleid en doet dat om zo goed mogelijk een inschatting te maken van de aard en spoedeisendheid van uw klachten.

Voor een consult reserveren wij 15 minuten. Als u meer tijd nodig denkt te hebben  of als u meerdere vragen of klachten heeft, vragen wij u dit aan te geven als u  een afspraak maakt.

Naast het bellen voor een afspraak, kunt u zelf uw afspraak inplannen bij uw huisarts, praktijkondersteuner of praktijkassistente door gebruik te maken van ons patiëntenportaal,  MijnGezondheid.net.

Naast afspraken maken, kunt u ook een deel van uw dossier inzien en heeft u toegang tot uw laboratoriumuitslagen en medicijnenoverzicht. U kunt ook herhaalmedicatie aanvragen via mijngezondheid.net.

Wilt u gebruik maken van Mijngezondheid.net, meldt u zich dan eenmalig aan via het aanmeldformulier
Vervolgens kunt u inloggen op Mijngezondheid.net met uw DigiD met sms-code.
Heeft u geen DigiD met sms-code, dan kunt u deze aanvragen via www.digid.nl.

Om het u nog makkelijker te maken, is er een app voor u ontwikkeld. Met de app kunt u dan alles gemakkelijk regelen via uw smartphone of tablet. Of zoek naar meer informatie? Klik op deze link.

Helaas kan niet worden voorkomen dat de huisarts zijn spreekuur moet onderbreken voor een spoedgeval.  Indien hier sprake van is wordt u zo spoedig mogelijk op de  hoogte gebracht door de praktijkassistente. U kunt dan, indien gewenst, een nieuwe afspraak  maken.  Mocht het spreekuur niet binnen afzienbare tijd kunnen worden hervat dan wordt er met u een nieuwe afspraak gepland.

Twijfelt u of u wel naar de huisarts moet?
Hieronder vindt u allerlei informatie die u verder helpt.